ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΚΟΣΤΗ
Για όλη την Ελλάδα ισχύει:
-
- Πληρωμή με αντικαταβολή:
- για παραγγελίες κάτω των 50€ το κόστος μεταφορικών και αντικαταβολής είναι 5€.
- για παραγγελίες άνω των 50€ τα μεταφορικά και η αντικαταβολή είναι ΔΩΡΕΑΝ.
- Παραλαβή και Πληρωμή στο κατάστημα:
- δεν ισχύουν κόστη για μεταφορικά.
- Πληρωμή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο:
- για παραγγελίες κάτω των 50€ το κόστος μεταφορικών 3€.
- για παραγγελίες άνω των 50€ τα μεταφορικά είναι ΔΩΡΕΑΝ.
- Πληρωμή με αντικαταβολή:
ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Ακύρωση παραγγελίας είναι εφικτή εφόσον δεν έχει ξεκινήσει η επεξεργασία της παραγγελίας σας. Σε κάθε περίπτωση οποιαδήποτε αλλαγή της παραγγελία σας θα πρέπει πρώτα να γίνει μετά από επικοινωνία στο τηλέφωνο του καταστήματος (2121058070). Από τη στιγμή που η παραγγελία έχει παραδοθεί για αποστολή, δεν ακυρώνεται.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ – ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
Εάν επιθυμείτε να κάνετε αλλαγή του προϊόντος που αγοράσατε θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τηλέφωνο μας 2121058070ή μέσω e-mail στο info@zizels.gr και μόνο στην περίπτωση που το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί. Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία περιλαμβάνοντας απόδειξη / τιμολόγιο όλα τα αξεσουάρ (εγχειρίδια, ετικέτες).
Αλλαγές θα γίνονται δεκτές με άλλα προϊόντα της ίδιας σεζόν (χειμώνας / καλοκαίρι).
Κάθε αίτημα για αλλαγή ή επιστροφή προϊόντος πρέπει να αποστέλλεται εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Το δεύτερο προϊόν θα αποστέλλεται αμέσως μόλις παραληφθεί το αρχικό που ο πελάτης επιθυμεί να γίνει η αλλαγή του και αφού ελεγχθεί από το κατάστημά μας ότι όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις ισχύουν.
Η επιστροφή θα γίνεται με την ίδια εταιρεία courier (ΕΛ.ΤΑ COURIER) καθώς και η εκ νέου αποστολή του επιθυμητού προϊόντος προς εσάς. Για το κόστος της επιστροφής θα γίνεται σχετική συνεννόηση.
ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ
Αν το προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό από τον κατασκευαστή εντός 14 ημερών από την αγορά του, και δεν επιδιορθώνεται από ειδικό, τότε μπορεί να επιστραφεί και να γίνει η αντικατάστασή του. Πρέπει να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά ή μέσω e-mail σε αυτό το διάστημα. Ο πελάτης δεν θα επιβαρυνθεί με έξοδα επιστροφής.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΙΜΗΜΑΤΟΣ
Η πολιτική της εταιρείας μας είναι να μην γίνονται επιστροφές χρημάτων. Υπ΄σρχει όμως δυνατότητα αντικατάστασης σύμφωνα με τα όσα περιγράφονται στην πιο πάνω παράγραφο «Επιστροφές – Αντικατάσταση».